Чернівецький регіональний центр підвищення кваліфікації Навчальна онлайн платформа
mood
Вітаємо!
Будь ласка, авторизуйтесь в системі:
Ваш телефон або e-mail:
record_voice_over
Пароль:
vpn_key
error
Невірно введено дані. Будь ласка, повторіть спробу.
contact_support
При виникненні питань з приводу користування системою,
телефонуйте (050) 959 89 64 або пишіть cppkcv@gmail.com
Формування корпоративної культури в органах публічної влади
flight_takeoff
ОПИС КУРСУ

 

Опис курсу

 

Мета семінару: Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо формування нової корпоративної культури в умовах реалізації реформ, що має забезпечити високу якість управлінської діяльності, удосконалення управління людськими ресурсами, покращення морального клімату в колективі

 

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Назва теми

Кількість годин

загальна кількість годин / кредитів ЄКТС

у тому числі:

аудиторні заняття

дистанційні заняття

навчальні візити

самостійна робота слухачів

1

2

3

4

5

6

Тема 1. Корпоративна культура як система цінностей

 3

 

 

 

 3

Тема 2 . Типи корпоративної культури

та їх характеристики

3

 

 

 

3

Тема 3. Формування корпоративної культури

3

 

 

 

3

Тема 4. Зовнішність посадовця як елемент внутрішньої культури установи

3

 

 

 

3

Тема 5. Імідж організації як елемент зовнішньої корпоративної культури

 

 

 

РАЗОМ

 15/0,5

 

 

 

 15

Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання
 сутності та змісту корпоративної (організаційної) культури та особливостей її формування;
ролі організаційних цінностей як передумови ефективної діяльності організації;
змісту індивідуальної системи цінностей;
реальної та декларованої форм існування цінностей;
засобів гармонізації цінностей в органах влади;
методів підтримки і розвитку корпоративної культури в органах публічної влади;
 поняття та складові корпоративної культури;
основних елементів та моделей корпоративної культури;
типів корпоративної культури;
умов розвитку корпоративної культури;
особливостей  мотивації працівників під час формуванні і розвитку корпоративної культури;
змістовної сутності етики державного управління;
правил етикету;
принципів і цінностей сучасної етики державного управління;
етичних складових професіоналізму в державно-управлінської діяльності та особливості формування громадянських чеснот особистості;
 етичних принципів і правила службових відносин і службової поведінки;
 поняття, змісту, типів, та функцій іміджу;
складових елементів іміджу;
норм ділової поведінки посадовців;
сучасних підходів до формування іміджу державного службовця;
процесу формування і підтримки іміджу влади
стратегії поведінки при вирішенні конфліктів;
дрес-код;
уміння
володіти культурою поведінки і ділового етикету;
діагностувати цінності органів влади та власну систему цінностей у когнітивній, емоційній, поведінковій площинах;
аналізувати особистісні цінності з погляду їх мотивуючого впливу на поведінку;
проводити діагностику змісту своїх цінностей;
управляти власними ціннісними елементами;
узгоджувати власні та колективні організаційні цінності;
діагностувати рівень ціннісно-орієнтаційної єдності у колективі;
реалізовувати на практиці методи підтримки і розвитку корпоративної культури в органах публічної влади;
використовувати типи та моделі корпоративної культури для її розвитку в організації;
аналізувати зміни корпоративної культури;
вибирати способи нематеріальної мотивації працівника для поліпшення корпоративної культури;
 культурно поводитися в соціумі;
формувати особистісний імідж;
формувати і підтримувати імідж влади;
застосовувати і дотримуватись вимог дрес-коду;
застосовувати сучасні технології формування позитивного іміджу органів державної влади;
розповсюджувати теоретичні засади розробки позитивного іміджу органів державної влади;
удосконалювати напрями формування позитивного іміджу органів державної влади в Україні
навички
 застосовувати і дотримуватись вимог дрес-коду;
культурної взаємодії в колективі;

Відомості про автора курсу

 

ГРИЩЕНКО АЛЬБІНА ВІТАЛІЇВНА – заступник директора Центру. Народилася 8 грудня 1955 року в м.Новоград-Волинському Житомирської області. Закінчила Московський кооперативний інститут. В 2000 році присвоєно почесне звання «Відмінник освіти України». В Центрі працює з 2003 року. Проводить семінари та тренінги з тем:  «Формування позитивного іміджу посадової особи», «Етика державних службовців», «Формування корпоративної культури в органах влади», «Діловодство», «Робота кадрових служб в органах влади»